dinsdag 7 september 2010

Tikkertje

Er word hier tikkertje gespeeld en ik ben getikt door Marjo en meidenknutsels...


4 Dingen uit mijn tas:
*bloemenbroches voor op mijn werk (om mijn t-shirt wat op te vrolijken)
*Jip en Janneke rozijntjes
*snoetenpoetsers (altijd handig!)
*(groene) theezakjes en nog veel meer!

4 Dingen in mijn slaapkamer:
*mijn oude grijze maar vooral lekker warme pantoffels
*mijn elektrische deken
*mijn badjas
*en mijn bed (hoezo koukleun?)

4 dingen die je altijd al hebt willen doen:
*op naailes gaan
*mijn eigen fotostudio kinderfotografie
*een eigen winkeltje
*verre reizen maken, waterskien, bungyjumpen...zoveel nog!

4 dingen die ik op dit moment leuk vind:
*haken
*naaien
*fimokleien

*fotograveren

4 liedjes die je op dit moment niet uit je hoofd krijgt:
*Luister even allemaal...Film van ome Willem
*Noche noche dushi klein....knofje
*Het is zomer....Amika
*Ik stond laatst voor een poppenkraam

4 dingen die jullie niet van me weten
Pfff zoveel....Jullie vragen maar als jullie wat willen weten!

En ik ga Roos tikken!

3 opmerkingen:

  1. hee, je hebt dus een dubbele tik gehad.. grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Noche noche dushi klein' wordt hier met enige regelmaat gezongen door dochter van twee (twee-en-een-halluf) en werkt zeeer aanstekelijk op moeders :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!