zaterdag 12 februari 2011

Alvast fijne valentijnsdag!



5 opmerkingen:

  1. Jij ook§ Maar het is toch pas maandag????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt! Jij ook een fijne valentijn..
    ik ben vandaag al verwend, ook al is het maandag de 14e.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fieve,

    Bedankt voor de mooie printplaatjes!!!! Oudste zal er blij mee zijn, zo mooi!

    Ook bedankt voor de lieve woorden op mijn blog! Doet altijd goed, complimentjes.

    En om je vraag te beantwoorden, nee ik trek geen kostuum aan. Wij trekken hier in Den Bosch met carnaval een kiel of een slipjas aan. Dus wij, de meiden, manlief en ik hebben allemaal een kiel aan, met sjaal etc. Ik zal nog wel een foto plaatsen.
    De meiden gaan trouwens wel naar school verkleed, maar willen dan daarna zelf ook hun kiel aan. Tja, rare gewoontes, raar feest voor sommige :-)

    groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook een fijne Valentijn morgen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!