maandag 1 augustus 2011

kado envelop
















Leuk en makkelijk om zelf te maken!!!

11 opmerkingen:

  1. om vrolijk van te worden op de vroege ochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA! ik wil héél graag met je ruilen, wat een leuke verassing!...
    Ik zal je verrassen met iets leuks, komt goed!
    Zal ik mijn adres mailen, mail jij de jouwe terug?

    groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé,

    Ik kan je mailadres niet openen, wil je het even mailen?
    maartje.beijer@gmail.com

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit! Simpel, maar toch bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat ziet er erg leuk uit! Zelf enveloppen maken makkelijk? Dat moet ik dan een keer gaan uitproberen!

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een feestje begint al als deze enveloppen op de deurmat liggen. Echt super gezellig.
    Groetjes Yvon de Vaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn leuk! Maar nu wil ik natuurlijk wel weten waar je dat gave papier vandaan hebt!!
    Enne...dankjewel voor je lieve berichtje, maar dromenvanger komt goed hoor. Ik geef mezelf een weekje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje tonnetjerond ben ik ook wel hoor, maar dat was ik al voordat ik met bakken begon, dus daar kan het niet aan liggen, haha.
    Maarre...dat wordt dus morgen naar de Action, thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!