woensdag 24 augustus 2011

Mijn nieuwe naaihoekje!!!!




34 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal eens, wat een gezellig hoekje. En een hoop vrolijke kleurtjes!

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er vrolijk uit! Ik wens je heel veel naaiplezier in jouw hoekje!!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi en leuk met al die bonte kleurtjes

    groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk met al die kleuren! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wow dat ziet er gezellig uit :D! Zo vrolijk al die kleurtjes :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk hoekje heb jij, gezellig zo met al die lapjes enz groetjes esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof plekje, mooi met al die kleurtjes, daar ga je veel inspiratie vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er heel gezellig uit, een echt fieve hoekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tof plekje! Echt leuk met al die kleurtjes...
    Veel naaiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moet toch echt eens tegen vriendlief zeggen dat ik ook zo'n hoekje (KAMER!!) nodig heb, haha.
    Leuk geworden!!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent al aardig op weg naar een naaikamertje ipv een hoekje. Ziet er mooi en heerlijk opgeruimd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel naaiplezier in je nieuwe heerlijke hoekje!
    Ik zie de kussentjes met poezieplaatjes ook weer staan, die zijn zoooo leuk! Ik ga echt snel mijn album er ook eens bijpakken :-)
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er super gezellig en vrolijk uit.
    veel plezier en inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo'n eigen plekje! En wat een vrolijkheid straalt er vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er super leuk uit! geniet ervan!:-)
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, leuuuuuuuuuuuuk-nu komen er nog mooiere creatie´s-geniet ervan-mooie dag gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben wel een beetje jaloers......... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mmmm dan ben je al weer verder dan ik!
    Ziet er schitterend uit hoor....
    Ik ben vooral nog bezig met opruimen en sorteren en hoor dat we binnenkort bouwvakkers op bezoek krijgen voor het plaatsen van een dakkapel.... dan weet je wel weer wat er nu blijft liggen!
    Het wordt eerst de zolder opruimen...

    Groeten,
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh wat leuk...
    Ik zie ook allemaal leuke spulletjes....
    Hi Hi ..,ik ga alvast aan de kant van de weg de postbode opwachten ! ha ha
    De voorpret van een Swapje blijft toch altijd leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellig kleurig hoekje zeg perfect om te creeren lijkt mij.

    Veel knutsel plezier in je mooie hoekje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is een echt FIEVE hoekje. Heel veel fijne uurtjes gewenst op je fijne plek !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellig hoekje! Ik kan me voorstellen dat je daar graag zit!
    Leuke blog ook!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben jaloers! :)
    Wat een gezellig kleurrijk hoekje heb je ervan gemaakt. Dat je er maar vaak mag zitten en mooie leuke dingen mag maken.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Wat een leuk hoekje, gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel fijn, dat plekje van je! Jij ook bedankt voor je swap trouwens.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er vrolijk uit zeg!! Ik zou nergens anders meer willen zijn hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heerlijk om een eigen naaihoekje te hebben, en wat ziet het er gezellig uit. Echt een fijn plekje lijkt mij!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijk gezellig hoekje.
    Geniet ervan.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!