maandag 19 september 2011

Pippi langkous

6 opmerkingen:

  1. Oh, wat maak jij toch super leuke dingen!!!!!!!

    Deze steelt echt mijn hart, met mijn rode haar en vaak 2 vlechten was ik vroeger soms net pipi volgens mijn moeder... Met de carnaval vlocht mijn moeder er ijzerdraad doorheen, waardoor ze rechtuit konden blijven staan... Ze had een jurkje gemaakt (overgooiertje) en ik kreeg van die kniekousen of hockeysokken van papa aan en klaar was ik.

    Dus je begrijpt, verlieft ben ik op deze...

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Mooi!
    Jij maakt steeds weer zo'n leuke dingen! KNAP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, elke keer weer benieuwd wat je op je blog hebt gezet.
    Zo'n leuke dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi zelfs meneer Nielson mag op je creatie. Super schattig!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!