vrijdag 26 april 2013

Feest!


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! en een mooie dag...ik ben rond
    koffietijd bij jou voor een stukkie taart, oké?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd jobje!
    En die taart, wauw !! Ik vraag me toch af waarom ie rood met witte stipjes is bovenop.... haha grapje hoor. Een blije taart zie ik. Ik neem een virtueel hapje en met mijn glaasje drinken proost ik op jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!! Lekker hoor zo vlak voor de lunch... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! Hij ziet er prachtig uit!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, mooie bloemen kreeg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GefeliciMOOIETAART!
    Nog een prettige avond en weekend!
    Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!